sobota, 1 marca 2014

001. Trudny początek niekoniecznie musi być złym początkiem

 
(c) December

Witajcie ^^ Dziś dodajemy wspólną notkę, tak na rozpoczęcie, by zrobić dobre pierwsze wrażenie (a przynajmniej się postarać ^^).
Pierwsza część notki jest moja, December, druga -Happiness.

December
  • sygnaturki





  • nagłówki



Oto nagłówek wykonany z tekstur Happiness z dzisiejszej notki. Miałam do nich wcześniej dostęp, więc podkradłam i wykonałam właśnie coś takiego ^^
  • tapety
  • szablony
pobierz
Starocie leżące już trochę na dysku.

pobierz

pobierz

Tyle ode mnie. Do następnej notki! ^^


Happiness



Moje prace zgromadzone do pierwszej notki może nie są najpiękniejsze i najbardziej urokliwe, ale jakieś są. Cóż, nie jest tego dużo jak u Dec i na tym polu pokonała mnie ona bezwzględnie ;)
Haha :D  ~Dec
  • sygnaturki


  • nagłówki (od względnie dobrego do najgorszego)




  • tekstury



  • koloryzacje



Jestem bardzo zadowolona z tej koloryzacji :D
  • szablon

To na tyle jeśli chodzi o naszą pierwszą notkę. Mam nadzieję, że spodobało się Wam i jeszcze kiedyś tu wrócicie :D
Pozdrawiamy!

13 komentarzy:

  1. kiedy zobaczyłam na wyimaginowanej link do was od razu wpadłam, nie chciałam tracić czasu. Bardzo podoba mi się szablon główny, uwielbiam takie kolory. Nie jest na nim niczego za dużo, ani za mało. jest idealny. z prac December najbardziej podoba mi się pierwsza sygnaturka oraz trzeci nagłówek. Natomiast od Happiness pierwsza sygnaturka i pierwszy nagłówek. Oczywiście podobają mi się także szablony, są cudowne.
    Pobieram koloryzację, pozdrawiam i życzę wam powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon główny jest autorstwa Dec i mi też się podoba ^_^
      Dziękuję :D
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Zabawne, ja go z każdą chwilą lubię coraz mniej :D

      Usuń
  2. Odpowiedzi
    1. No oczywiście :D Jak szaleć, to szaleć ^_^

      Usuń
  3. Ojej, to wszystko jest takie.. prześliczne. Choć to dość małe słowo jak na wszystkie wasze prace, ale są naprawdę piękne i możecie być pewne, że będę stałą bywalczynią.
    Gdy tylko dowiedziałam się o waszym blogu, znając wasze zdolności z WG, wiedziałam, że muszę jak najszybciej go odwiedzić, sprawdzić i skomentować.
    Gdy tylko sobie wszystko ułożę na komputerze po formacie, zapoznam się z regulaminem i pobiorę wszystkie dodatki.
    Przepraszam, że nie skomentuję reszty grafiki, ale jestem chora i boli mnie głowa, więc nie jestem w stanie :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję za miłe słowa, każdy taki komentarz motywuje nas do dalszej pracy :D
      Zdrowiej! ^^

      Usuń
  4. Kocham twoje szablony <3 Złożyłam już nawet zamówienie na Wyimaginowanej Grafice. Kocham oglądać twoje prace. Gdy mam zły dzień od razu robi mi się uśmiech na twarzy. Oby tak dalej! Bardzo przypadł mi do gustu nagłówek ostatni przed tekturami. A poza tym... wszystkie są cudne ♥ Masz tak wielki talent, że...zabrakło mi słów :) Jest on tak ogromny, że nie wiadomo nawet jakiego słowa użyć. Serio. Ja tylko wyrażam opinię. I nie mów, że tak nie jest. Bo i tak twierdzę, że tak było, jest i będzie. Wasze umiejętności przetrwają, a blogi będą się rozwijać. Tego wam życzę!!! ;***

    Nath. xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo dziękuję <3 Nawet nie wiesz, jak miło się czuję po przeczytaniu tego komentarza... Jeszcze raz baaaaardzo dziękuję!
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  5. No co, jest pięknie ^ ^
    Mam nadzieję, że we dwie sobie poradzicie, trzymam kciuki!
    I takie jedno pytanko, kiedy przyjmujecie jakieś zamówienia?
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Następna notka należy do Happiness, mam nadzieję, że będzie niedługo. Nie wiem, czy cokolwiek przyjmie, ja na pewno, a moja notka niedługo po niej ^^

      Usuń

Obserwatorzy