niedziela, 23 marca 2014

002. I see you in my sleep



Witam wszystkich serdecznie! Już dawno nie  było tu notki, a Dec błagała mnie, żebym dodała pierwsza, więc dodaję. Cieszę się, że już wiosna. Tak bardzo tęskniłam za słońcem. Dzisiejsza notka może nie jest jakaś wyjątkowo ładna, ale nie zawsze wszystko wychodzi :)





~*~





~*~




~*~





Wiem, że tekstury bez polotu, ale jak zrobiłam, to wrzucam. Dzisiaj  bez szablonów, bo nie miałam na nie czasu i natchnienia. Przyjmuję zamówienia!

11 komentarzy:

  1. Ładne prace ! moje faworyty to sygnaturka nr 1 , ikony nr 4 i 5 oraz nagłówek nr 1 . Pozdrawiam :D !

    OdpowiedzUsuń
  2. No proszę, proszę, nowa notka! ^^
    Patrzyłam na sygnaturki przez 5 min i nie wyłoniłam najlepszej. Wszystkie są cudowne! <3
    A nagłówki... O Boże, majstersztyki! Musisz mnie nauczyć kiedyś takie robić, koniecznie! Pierwsze 3 są śliczne, cudowne, w czwartym coś mi nie pasuje. Najlepsze według mnie to 1 i 3. Są takkie delikatne, wszystko jest na swoim miejscu, świetnie ze sobą współgra. Dodaki też niczego sobie, choć moim postanowieniem jest "nie kraść dodatków graficznych", więc odpuszczę :<
    Cieszę się, że przyjmujesz zamówienia :*
    Powodzenia z tym sprawdzianowym sparingiem :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Ślicznie Tobie wyszły ikonki! Najbardziej podoba mi się druga sygnatura i nagłówek z Emmą. Przy okazji, zdradzisz nazwę czcionki w drugiej sygnaturze? Tą, którą napisałaś 'Scare'.
    Pobieram teksturki i koloryzacje, znajdziesz mnie na Lunedolly i WG :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;) Czcionka ściągnięta z jakiejś paczki od Carllton, dokładna nazwa to UniversalFreaky :D

      Usuń
  4. Witam. Twoje zgłoszenie do Spisu Graficznego zostało rozpatrzone pozytywnie. Aktualnie twój blog znajduje się w kategorii "'Juniorzy".

    Pozdrawiam serdecznie. ^^

    OdpowiedzUsuń
  5. Jejku, jestem tu pierwszy raz i oczarowałaś mnie swoimi pracami. Nagłówki są niesamowite, a zwłaszcza ten trzeci. Widać, że nie masz problemu w łączeniu zdjęć postaci na nagłówkach, w czym ja akurat mam ogromny problem. Ale dobra, nie przedłużając. Mam dwie sprawy. Pierwsza: Czy chciałabys prowadzić współpracę razem z moją szabloniarnią - http://remindmelove.blogspot.com/?
    Druga: Zakochana w twoich pracach (przeglądałam również poprzednią notkę), uznałam, że chciałabym szablon Twojego autorstwa na bloga z moim opowiadaniem (sama bym zrobiła, ale zrobiłam się strasznie krytyczna wobec swoich prac na swoich blogach, więc wolę coś czyjegoś). A więc:
    ► http://missed-call-fanfic.blogspot.com/
    ► Osoby, które mają być na nagłówku to Harry Styles i AnnaSophia Robb. Przykładowe zdjęcie Harry'ego: http://www.1dphotos.pl/albums/userpics/10004/tumblr_mzvw92bK671ra1ly1o5_1280.jpg Co do AnnySophii zależy mi na tym zdjęciu http://annasophia-robb.org/gallery/albums/photoshoots/2012/oct_01/01.jpg Jeśli zdjęcia nie będą pasowały, znajdź inne. Byleby obydwoje się nie uśmiechali.
    ► "What if the one" mniejszymi i wiekszymi "Missed Call" i mniejszymi "will change your life?"lub jeśli ci nie podpasuje do czcionek to wiekszymi "Missed Call" a pod tym mniejszymi "can change everything"
    ► A więc coś ciemnego, najlepiej granat czy ciemny brąz. Co do układu nie mam żadnych większych życzeń, bo jest mi obojętnie, mogą być dwie kolumny lub jedna. W tle niech będą rzeczy w stylu: motocykl, las, jakieś schody, domy itp.
    ► Grafika w H/D.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Naprawdę bardzo dziękuję :) Czuję się niezmiernie miło, czytając ten komentarz. Oczywiście jestem zainteresowana współpracą i Twój button jest już w zakładce "Współpraca". Zamówienie oczywiście przyjmuję :)
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  6. Pobieram szablon z emilly ruud na bloga: http://zaynowa18.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy