niedziela, 13 kwietnia 2014

005. Zanim mnie połkniesz - skosztuj

(c) moje, ale brzydkie :)

Dzisiejsza notka jest dość niewielka, ale głównym celem jej opublikowania, było oddanie zamówienia. Przygotowuję trochę materiałów na dwie notki tematyczne, więc niedługo wraz z Dec dodamy dwie wspólne notki.

Zamówienie dla: missed-call-fanfic
Zamówienie zrobiło mi się dość szybko. Jestem całkiem z niego zadowolona. Mogę się przyczepić trochę do boków nagłówka, bo są trochę puste, ale nie miałam pomysłu na zapełnienie tego miejsca. Mam nadzieję, że będziesz zadowolona, a jeśli nie, to jestem w stanie wykonać poprawkę w ciągu kilku najbliższych dni.

Dodatkowo zdecydowałam się dodać nagłówek. Jakiś rewelacyjny to on nie jest, ale zrobiłam go, to co będzie w folderze leżał :)

I ostatnia rzecz w tej notce to koloryzacja. Lepiej pasuje do jasnych szablonów. Nie powiem, żeby była jakaś rewelacyjna, ale kto odważny niech pobiera :D

Zamówień teraz nie przyjmuję!
Pozdrawiam! ^^

4 komentarze:

  1. Magiczna latarnia! Jak potrzesz - wyjdzie z niej Harry Styels i spełni wszystkie Twoje życzenia! :) Haha, to mi przyszło na myśl, gdy zobaczyłam zamówienie. Fajne jest, nie moja wina, że mam takie skojarzenia po prostu :)
    Napisy, już Ci mówiłam, robisz cudowne!
    Nagłówek taki minimalistyczny jak na Ciebie i trochę za dużo topazu - przynajmniej na dziewczynie. Spróbuj zamiast crisp style - cartoon (ten pierwszy) i gdzieś na jedynce, a drugim suwaczkiem już jak wolisz :)
    Koloryzacja może się przydać tym bardziej, że mi samej nie chce się robić.
    Pozdrawiam! ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha :) Latarnia, nie no dobre :) Co do tego topazu, to używam najbardziej delikatnego ze wszystkich - Flat Style i to na 1, jest on na wszystkich moich szablonach, nagłówkach czy sygnaturach, więc nie wiem o co to czepialstwo. Crisp style nie używam od ponad pół roku, więc nie jesteś mistrzem rozpoznawania rodzaju topazu :D
      Tak poza tym to dziękuję za skomentowanie!
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
  2. O mamusiu, zamówienie jest niesamowite! Zupełnie takie jakie sobie wyobrażałam. Serdecznie dziękuję. <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bardzo się cieszę, że zamówienie Ci się spodobało. Naprawdę martwiłam się, czy coś może Ci nie pasować itp. Jeśli wszystko jest w porządku to fajnie.
      Dziękuję i pozdrawiam^^

      Usuń

Obserwatorzy