czwartek, 24 kwietnia 2014

[H/D] Maraton Tematyczny: seriale ^^

Witajcie! Jak podoba się Wam nowy szablon główny? Osobiscie jestem z niego nawet zadowolona. Happiness koniecznie chciała układ zamknięty, a co najważniejsze gotowy szablon zatwierdziła, więc nie ma co narzekać! (jest bardzo wybredna :D)
No! Przejdźmy do notki. Tak jak teraz patrzę - jest tego ogromnie dużo. Kolejny powód do zadowolenia. Mam jeszcze trochę dodatków na składzie, ale nie zdążyłabym ich dodać - musimy jeszcze opublikować notkę wiosenną w tym miesiącu. Oby starczyło mi czasu!
Cóż - miłego oglądania!
Mam nadzieję, że czas spędzony tu, na Graphique du Monde upłynie Wam miło :)

Happiness



Teraz coś innego... :(


Myślałam, że wyjdą lepsze...





December

(c) Nie umiem robić ikon :<


GoT

TVD

TVD


Teen Wolf
Z dwóch powyższych jestem średnio zadowolona :<

Gra o Tron
Miałam zrobić z nim szablon, ale jakoś nie było czasu. Zrobię to kiedyś :]

Szablony wolne

 pobierz
Teen Wolf

Teen Wolf

GoT

Teen Wolf
Oczywiście zdaję sobie sprawę z tego, że to duży szablon. I tak, wiem, że Allison.... [*]
Tak mi szkoda Isaaca ;(


Zamówienie dla Selinka Heart

Tapety
Jeśli masz chrapkę na którąś z poniższych tapet, a nie ma Twojej rozdzielczości - napisz, przerobię ją specjalnie dla Ciebie! (oprócz tej pierwszej :<)

GoT *.* Moja nowa tapeta. Niestety tylko w tej rozdzielczości. Na mniejsze ekraniki też się chyba nada ;)

Jensen Ackless ;)

 1366x768                                                 1366x768 
1024x768                                                 1024x768
1280x800                                                 1280x800
1280x1024                                                 1280x1024

Klaroline
Kochani, bierzcie pod uwagę, że napracowałam się nad tymi tapetami i resztą dodatków. Jeśli chcecie cokolwiek pobrać - przeczytajcie regulamin, nie jest długi, a naprawdę stracicie zdecydowanie mniej czasu niż ja.


Tekstury



Moja pierwsza koloryzacja! Jupi!

To koniec dzisiejszej notki tematycznej. Napracowałyśmy się z Happiness i mamy nadzieję, że to docenicie, zostawicie po sobie jakiś ślad.
Chciałabym zaprosić Was na bardzo fajny fanpage, z którym nawiązałam współpracę :)
Dzięki temu na blogu pojawi się niedługo znacznie więcej mangowych, fantastycznych prac.
Trzeba się w końcu rozwijać, no nie? :)
Przyjmuję zamówienia, nie wiem niestety, jak Happiness...
Chyba nie muszę przypominać o regulaminie?
Pozdrawiam i do następnej notki, która pojawi się niedługo.
Enjoy! ♥

18 komentarzy:

  1. PIERWSZY NAGŁÓWEK OD HAPPINESS, TAPETA Z JENSENEM.... ♥♥♥

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon na podglądzie jest cudowny niestety nie mogę go pobrać. Czy mogłabyś dać tu albo na moją pocztę kody w notatniku ? Chyba łatwiej by było bo mój laptop w ogóle nie odczytuje pliku tak jak powinien,
    Buziaki
    Selinka :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście!
      Tu masz linki odzielnie:
      nagłówek
      kod
      jak wstawić
      Pozdrawiam! ^^

      Usuń
    2. Dziękuje ! Bardzo, bardzo, bardzo ci dziękuje szablon jest po prostu piękny i wspaniale pasuję do mojego bloga ! Świetne są te ikony z Niną Dobrev w tej notce. Dziękuje jeszcze raz za wykonanie zamówienia.
      Buziaki
      Selinka :*

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Rozumiem, że u Happiness?

      Usuń
    2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie, nic o przyjmowaniu mowy nie było, zresztą ten powyższy komentarz był mój, December :)
      Musisz zaczekać na Happiness jak chcesz, aby to ona wykonała zamówienie :)

      Usuń
    2. Jest taki mały problem, bo ja nie przyjmuję zamówień.

      Usuń
  5. Więc chciałabym zamówić u December :)
    Adres bloga: thenewcoach-tlumaczenie-ff.blogspot.com
    Zdjęcia:
    Louis Tomlinson:
    1. http://i.dailymail.co.uk/i/pix/2012/10/22/article-2221581-15A10FF8000005DC-127_306x560.jpg
    2. http://24.media.tumblr.com/tumblr_mcb76jfFZr1rwy0cwo1_500.png
    Nicole Anderson:
    1. http://37.media.tumblr.com/302e8f9af8306912bc5ccac9c3905754/tumblr_mvkv41M5xN1siuwk1o1_500.jpg
    2. http://24.media.tumblr.com/dbc8c007260961e144059a48ee1020e4/tumblr_mwo83rWeG51qfa373o3_250.jpg
    3. http://24.media.tumblr.com/dfb1064329f7968de034d38ee01617b6/tumblr_mztgd3hYHd1s7xrb0o1_500.jpg

    ( Jeśli żadne zdjęcie nie będzie pasowało, możesz wybrać sama, w tym ff Louis jest trenerem a dziewczyna ( Nicole ) jest w jego drużynie )

    Cytat:
    "You have potential, but darling, you have a long way until you become a real soccer player."
    Lub
    " The New Coach "
    Kolorystyka i układ:
    Nie chcę nic zbyt jasnego i zbyt ciemnego, zdaję się na Ciebie :) co do układu chciałabym coś takiego jak jest teraz, nie znam się na tym :)
    Hasło
    Grafika w H/D

    OdpowiedzUsuń
  6. OMG! Dziekuje, w koncu bede miala dopasowany szablon :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Chcialam Ci przekazac, ze autorka ff ktore tlumaczylam je usunela wiec .. tak nie potrzebuje juz szablonu, ale dziekuje, jestem pewna ze bylby przepiekny x

      Usuń
    2. Więc zastanawiałam się czy wykonałabyś mi szablon na innego bloga,( prowadzę jeszcze trzy i chciałabym miec dopasowany szablon ) dodam jeszcze, ze składałam zamówienie u jednej dziewczyny, ale usunęłam je ponieważ ona ma duzo zamówień i nie wiem czy wgl zrobi moje :) wiem, że w regulaminie jest napisane, ze nie wykonacie zamówienia jesli złożyłam już na innej szblonarni, chciałam się po prostu dowiedzieć :)

      Usuń
    3. Wiesz, jeśli szabloniarka, na której blogu szablon zamówiłaś go nie przyjęła - to składaj śmiało :)

      Usuń

Obserwatorzy