piątek, 29 sierpnia 2014

014. Czy wiesz, dlaczego śnieg jest biały?

やあ
Light'em up!
Tak, tak, wielkie odliczanie. W końcu zostało już mało czasu.
Przyznam, przeraża mnie 5 godzin fizyki, a wbrew wszystkiemu co sądzę to podobno matematyki powinnam się bać :( Ugh, ja nie chcę!
Oddaję zamówienia, a dziś przyjmę tylko jedno (szansę mają Ci, którzy nie uwzględniają w swoim zamówieniu 1D, choć próbować zawsze warto).

Code Geass chyba na zawsze pozostanie w moim sercu...
Sheeez, zapomniałam się podpisać na pracy xD


Banner (większe po kliknięciu):

Nagłówki:
 
C.C.

Szablony:
 zmw Larra xx
http://funkyimg.com/i/K9Wm.png

http://funkyimg.com/i/KeqC.png
Cóż, to zupełnie co innego niż chciałaś, ale mam nadzieję, że przypadnie Ci do gustu. Jakby co pisz :)

http://funkyimg.com/i/Kes4.png

http://funkyimg.com/i/K9VL.png
Ubogi css. Mogłam dać z siebie więcej, ale jak do grafiki jeszcze zostały mi resztki zapału, tak do kodów nie mam go wcale.

http://funkyimg.com/i/KadH.png

Do następnej notki! :)

14 komentarzy:

  1. Pierwsza!
    Co ty się tak boisz? Ja widziałam już swój plan i mam niby po osiem lekcji, ale coś przewiduję, że zostanę najwyżej po tylu ze dwa razy xD
    Notka jak zwykle udana - cudowne sygnatuki, urocze bannery, a nagłówki mogą być. Szablony też udane, szkoda tylko, że nie szalejesz z css :'( Cudowny ostatni *.*
    Co tu jeszcze? Uśmiechnij się, bo szkoła to nie tylko nauka ale też i przyjaciele :D
    Pozdrawiam^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablon jest świetny, więc od razu Ci za niego dziękuję :) Chociaż szczerze mówiąc spodziewałam się czegoś całkiem innego :) Ale pewnie dobrze się stało, bo dzięki niemu może w końcu polubię odcienie pomarańczu :)
    Co do nagłówka mam jedno pytanko. Chodzi o to, że nie chce mi się załadować, i chciałam zapytać czy jest to moja wina?
    I powodzenia na fizyce i matematyce, ogólnie powodzenia w szkole :) Ja na szczęście fizykę mam już za sobą (uff).

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A nawet nie wiem...
      W takim razie dodaj go sobie z tego linka :)
      Cieszę się, że nie nawaliłam :*

      Usuń
  3. Bardzo fajne sygnatury i bannery :) Z nagłówków chyba bardziej podoba mi się drugi, choć pierwszy też jest śliczny! Szablony są genialne, a szczególnie pierwszy (ten z Jade i Niallem) oraz trzeci (z Luke'iem).

    Ja w tym roku będę mieć tylko dwie godziny fizyki, (ha!) choć to dla mnie i tak udręka, bo całym sercem jej nienawidzę (i to pewnie dlatego, że mój cudowny nauczyciel nas w ogóle nie uczy, tylko gada o tym, jak można ukraść samochód). Jeśli Cię to pocieszy to będę miała pięć godzin matematyki, której nie lubię równie mocno, choć jestem w klasie matematycznej (nie pytaj...). Jedyną rzeczą dotycząca szkoły, która mnie pociesza jest to, że to już ostatnia klasa. Ostatni rok męczarni z moimi """ukochanymi""" nauczycielami. Potem liceum i w końcu na kierunek humanistyczny!
    Powodzenia! x
    Prim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Z matematyką mnie nie pocieszyłaś - będę miała 8 tygodniowo :P
      I dziękuję :)

      Usuń
  4. Jezu szablon jest taki wspaniały *.* wiedziałam że będzie cudowny <3 Jezu tak bardzo ci dziękuję za niego <3 Nie wiem co ci jeszcze napisać :( Dziękuję dziękuję Dziękuję <3
    A! Życzę ci powodzenia na fizyce i na matematyce <3
    Jeszcze raz dziękuję <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję! :* I cieszę się, że się podoba ;)

      Usuń
  5. pierwszy i trzeci szablon jest cudowny *.*

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  7. Szablon jest po prostu genialny! Nie wiem jak ci dziękować, że zgodziłaś się go zrobić. Masz na prawdę niesamowity talent, szablon przerósł wszystkie moje oczekiwania więc na prawdę za niego bardzo bardzo bardzo dziękuje!
    ps. powodzenia na fizyce ;*
    http://fast-luke-hemmings-ff.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Cześć! ^^
    Nie mam pojęcia, czy jeszcze przyjmujesz zamówienia pod tą notką, ale postanowiłam spróbować. :)

    ► Nick graficzki: December

    ► Adres bloga: only-half-blue-sky.blogspot.com

    ► Linki do zdjęć, które mają zostać użyte w szablonie:

    Barbara Palvin: http://www.hdesktops.com/wp-content/uploads/2013/09/Barbara-Palvin-87.jpg

    Francisco Lachowski:
    http://1.bp.blogspot.com/-xYqHjm2p8gI/UEE3WkrgYzI/AAAAAAAAAa0/BqsmnnwXEOI/s1600/fl4.png

    To są naprawdę przykładowe zdjęcia, miałam straszny problem ze znalezieniem ładnych. ;-;

    ► Cytat na szablonie: Jakoś mniejszymi literkami, gdzieś z boku:

    Though I try to get you out of my head
    The truth is I got lost without you
    And since then I've been waking up to...

    A dużymi, na środku tytuł:

    Only half a blue sky...

    Wiem, że dużo tego, ale mam nadzieję, że dasz radę to jakoś rozmieścić. :)

    ► Kolorystyka i układ: Hm... Zdjęcia podałam powyżej. Na nagłówku z wyjątkiem Palvin i Lachowskiego musi się znaleźć Wieża Eiffla i jakieś delikatne stocki. :) Co do koloru... Jakieś jaśniejsze odcienie, ale nie mam pojęcia jakie. ;-; Byle nie różowe, niebieskie i białe.
    Co do css: Układ trójkolumnowy.

    ► Hasło: Grafika w H/D

    W razie czego podaję kontkat. :)
    E-mail - pomylune@wp.pl
    GG - 46108216

    Z góry dziękuję za choćby przeczytanie. :*

    Pozdrawiam serdcznie. <3

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy