poniedziałek, 29 września 2014

016. Breath! to see the truth

Ugh, nowy rok szkolny i tyle zajęć na mojej głowie. Tańce, korki z angielskiego (tak ciężko mi się go nauczyć! :<), blog, inne informatyczne rzeczy i wiele innych. Już tylko czekać na wakacje... No, ale w tym tygodniu chodzę ciągle rozpromieniona, bo już w piątek jadę do WWSI odebrać mój nowiutki mini pc :3 Czekałam na niego 3 miesiące, a zostało już tylko  3 dni. Chyba nie usiedzę na lekcjach, normalnie! ;D
No, ale tyle ode mnie, macie tu.... coś, tak żeby nie było pusto, bo ostatnia notka była, według mnie, dawno temu :) W każdym razie czymś wyjątkowym bym tego nie nazwała. Zamówienie oddam w nast. notce. Postaram się też zrobić więcej szablonów. A już zaraz biorę się za inspiracje, które u nas pozostawiliście.
Dziękujemy za nie! ;D



Nagłówki:

Szablony wolne:
http://funkyimg.com/i/MvMv.png
pobierz
 Przydałby się nowy główny :D
Tyle ode mnie! Nast. razem będzie, mam nadzieję, lepiej i więcej!
Trzymajcie się
EDIT. Zapomniałam dodać: przyjmuję zamówienia! :D

15 komentarzy:

  1. Fajnie, że wróciłaś. Od razu zakochałam się w sygnaturach. Czy Ty może nieco nie nadużywasz topazu? Czekam na więcej, pozdrawiam. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Właśnie nie :D Jest ustawiony na 1 pierwszym suwaczkiem i maks. 15 drugim, a jak porównam do oryginału bez topazu, to nic się nie zmienia praktycznie xD

      Usuń
  2. Ooo! Nowa notka! Nareszcie, bo było strasznie pusto :)
    Sygnaturki wyszły ci wprost urocze :) Pierwszy nagłówek według mnie najlepszy, a szablon spoko :D
    Ja w szkole mam tak zawalone, że moja najbliższa notka to pewnie po jakiejś dłuższej przewie będzie. Mam nadzieję, że przed feriami xD Chociaż na WG mam urlop, to tu też nic nie zrobię, od czasu do czasu sprawdzam współpracę i czytam co na blogu. Także ten tego na nowy główny nie licz przed bożym narodzeniem.
    Wszystkiego dobrego życzę,
    pozdrawiam!
    Weronisia ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. dec w nastepnej bd przyjmowala zamowienia? kiedy planujesz ja dodac?

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Boże, doczekałam się!
    Z sygnaturek najbardziej podoba mi się ta pod tytułem (ten większy napis jest taki śliczny omg *.* ) i ostatnia :)
    Z nagłówków chyba naj naj pierwszy, choć wszystkie są genialne :) w pierwszym te duże kwiatki są z tekstury, czy ze stocku?
    Oh dobra, pewnie się ośmieszę (ale hej, jestem początkująca! mam do tego prawo haha), ale czym jest ten tajemniczy "topaz", o którym tak często ktoś pisze w komentarzach?
    Pozdrawiam!
    Prim

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ze stocku :D Topaz jest takim... filtrem, który jakby łagodzi, 'upłynnia' grafikę, że tak powiem :) Nie ma wtedy szumu na zdjęciu i wydaje się lekko rozpłynięty.
      Dzięki za wszystko! :*

      Usuń
    2. Czy ten topaz jest gdzieś w Photoshopie, czy to w jakimś dodatkowym programie? :) Dziękuję za odpowiedź <3

      Usuń
  6. Chciałabym podziękować (jeśli jeszcze tego nie zrobiłam) za informację na temat poszukiwanej osoby, która zrobiłaby szablon dla Lekcji matematyki.
    Szabloniarkę znalazłam.
    Proszę pamiętać, że również służę pomocą w razie potrzeby. :)

    Pozdrawiam :))
    Lekcja matematyki

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń
    2. Pierwsze zdjęcie nie daje się otworzyć. Jest napisane, że "nie istnieje".

      Usuń
    3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

      Usuń

Obserwatorzy