poniedziałek, 3 listopada 2014

017. Między niewinnością a grzechem


W ten oto sposób docieram do końca mojej graficznej "kariery".
Możecie "podziwiać" parę moich starych prac, zresztą  i tak beznadziejnych, bo od dawna nic nowego nie tworzę.  Myślałam, że dłużej tu pobędę, wielokrotnie walczyłam ze sobą i nie odchodziłam, ale uznałam, że nie ma to sensu, bo i tak nic nowego nie wniosłam do bloga, a pozostanie tutaj ze zwyczajnej, ludzkiej litości jest niepoważne. 


Teraz ciężko będzie mnie znaleźć gdziekolwiek, ewentualnie tutaj.
Sprawy zamówień chyba nie muszę wyjaśniać (usunięcie bloga i brak buttonu).


Dec, mam nadzieję, że nie będziesz mi miała tego za złe.
Żegnajcie,
H.


5 komentarzy:

  1. Nawet nie wiem co napisać... Co to za "Grafika w jakości H/D" bez "H"? Mam nadzieję, że za jakiś czas tu wrócisz, bo bez Happiness nic nie będzie takie jak kiedyś...

    Co do prac, wszystko jest jak zawsze idealne :)

    Pozdrawiam cieplutko,
    Primrose x

    OdpowiedzUsuń
  2. Rozumiem doskonale, sama nie mam na nic czasu :<

    OdpowiedzUsuń
  3. Wielka szkoda. Byłaś moją ulubioną graficzką :( Mam nadzieje, że wrócisz

    OdpowiedzUsuń
  4. Prace są cudowne, zwłaszcza ta praca z Taylor mi się spodobała, chociaż niekoniecznie ją lubię.
    Mam nadzieję, że wena i zapał wrócą niedługo.

    P.S.
    Pobrałam szablon 15 na bloga http://love-me-different.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy