czwartek, 1 stycznia 2015

019. Sama jak palec

Tak, tak. To ten moment, kiedy zdałam sobie sprawę z tego, że sama prowadzę bloga. Nawet za czasów Happiness nie miałyśmy dużej aktywności czy oglądalności, więc nie wiem, jak długo uda mi się tu wytrwać. Trzymajcie za mnie kciuki! :)


 Zamówień nie przyjmuję. Po prostu nie mam pojęcia, co będzie dalej z blogiem czy moimi graficznymi zainteresowaniami. Dzięki Bogu, że przesiadłam się na starego laptopa, przynajmniej mogłam coś stworzyć :<

zmw Melodia.
http://funkyimg.com/i/Ssho.png
Teraz tak patrzę.... Mam dwa dla Melodii :o

funkyimg.com/i/Sshp.png
Oba pliki do pobrania

Przepraszam też za tak duże opóźnienie, naprawdę mi teraz głupio. Taie załamania weny są naprawdę wkurzające.
A dziś, kiedy to moi rodzice  w końcu zaczęli się zastanawiać nad wybudowaniem własnego domu, zdałam sobie sprawę, że jestem w 2 liceum, w grudniu będę pełnoletnia no i właściwie powinnam już decydować co robić w przyszłości. Właśnie dlatego polskie szkolnictwo jest takie do dupy xD
No, ale coś mi to dało do myślenia. Nie wiem czy będę ciągnąć tego bloga (chyba tak), ale z grafiką nie rozstanę się raczej szybko. Postaram się znów do niej przykładać, a także do css'u. W dzisiejszej notce się nie popisałam, to chyba przez tą ogromną przerwę w tworzeniu. Na razie trwam w postanowieniu, że będę się tego trzymać i to udoskonalać, ale wiecie jak o jest z postanowieniami :D

W każdym razie!
Mamy już 2015 rok!
Życzę Wam wszystkiego co najlepsze, zdrowia i miłości, a przede wszystkim szczęścia, bo powiadają, że jak się je ma to ma się też wszystko! Może jest w tym trochę prawdy, jak myślicie? :D
Ja sama postaram się wytrwać jak najdłużej w moich (nie powiem jakich :P ) postanowieniach noworocznych. Trzymam kciuki też za Was - aby i Wam się udało. I dziękuję, że ktoś wgl tutaj ze mną i Happiness wytrwał. A co do mojej wspólniczki - składałam Ci już życzenia, Rafalio :P

PS. Resztę zamówień oddam jak najszybciej, przysięgam! :D
Pozdrawiam! ^^

8 komentarzy:

  1. Hej! :*
    Ojenyy! <3 Obydwa szablony są przecudowne! Naprawdę opłacało się czekać. Dziękuję Ci z całego serca za poświęcony czas. ^^
    Tylko miałabym prośbę, czy z szablonu z Lily i Harrym dałoby się zrobić nie minimalistyczny? Oczywiście poczekam, ile będzie trzeba, wiem, że pewnie będziesz musiała namęczyć z css. Chociaż w 100 % odpowiadałby mi ten na szablonie z Barbarą. Tylko kolor musiałabyś zmienić. Ale to już jak znajdziesz czas. :) Dziękuję Ci mimo wszystko! <3
    Powodzenia z GdM, dasz radę! ^^
    Szczęśliwego Nowego Roku i obyś wytrwała w swoich postanowieniach. :D
    Pozdrawiam!
    PS. Obydwa szablony są już na blogach, o matko, zaczarowałaś mnie! *.*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hm... Czyli w takim razie co mam zmienić? :)

      Usuń
    2. Układ w szablonie z Lily i Harrym na taki, jak na szablonie z Barbarą i Franciskiem. :D Tylko kolor pasujący oczywiście do nagłówka.
      Z góry ślicznie dziękuję i poczekam, ile będzie trzeba. ^^

      Usuń
  2. Hej :)
    Właśnie tu trafiłam i mam nadzieję, że jednak wytrwasz na blogu :) Przeglądałam wcześniejsze posty i bardzo podobają mi się prace na tym blogu. Z tego postu pierwsza sygnaturka skradła moje serce ♥ Jest przepiękna, tak samo ostatni nagłówek. Oczarowały mnie te prace.
    i btw. racja - polskie szkolnictwo jest do bani !
    Pozdrawiam gorąco i Szczęśliwego Nowego Roku!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo... Dziękuję z całego serca za to i współpracę i wgl ^^ Życie takie jest, monotonii nie lubi i zmieniać się musi. Polskiego szkolnictwa nie winie, bo to moja rzecz, że nie wiem gdzie na studia, ale liceum mogłoby być o roku dłuższe :) Te wszystkie prace jakieś takie smutne... i ten nagłówek to gdzieś już chyba widziałam!
    No, to życzę wytrwałości w postanowieniach, ale nie we wszystkich :D Szczęścia, miłości i odpowiednich ludzi na swej drodze :)
    Pozdrawiam,
    H.
    PS> Ej no, kiedy my się zobaczymy? Ferie mam od połowy stycznia, więc wiesz ^^ Teraz to się raczej nie zobaczymy, bo niedługo jadę znowu do szkoły. Szkoda, bo mam Ci duuuuużo do opowiedzenia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oj głuptasku! Zawsze jesteś u mnie mile widziana! :)
      Tylko nie kiedy mam spr z fizy, bo zabiję :P (^^^)

      Usuń
  4. Sygnatury mnie zachwyciły, pobieram obie ;D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy