środa, 3 czerwca 2015

027. Jeśli jakieś zwątpienie to wiatr je rozwiewa

 
 (c) moje, a tekst oczywiście Wisławy Szymborskiej ("Utopia")
Hejka!
Wpadłam jedynie wypluć kilka prac, jakie nagromadziły mi się na dysku. Co do dysku, to w konkursie IT wygrałam to moje 1 TB cudo i już dziś przyszło ♥ [dzięki temu zwolniłam ponad 13 GB pamięci (graficzne pierdoły) ♥]
W każdym razie wątpię, by oznaczało to, że wracam. Próbne matury za mną (infa taka trudna!), ale to nie znaczy, że będę mieć więcej czasu, a przeciwnie nauczyciele uznali, że skoro znów nic nie mamy, to może by tak jakiś sprawdzianik, kartkóweczka? :D Najgorsze, że taką filozofię wyznają wszyscy!
Ech, nie będę się więcej rozwodzić nad tymi głupotami. Szkoła? Pfff....
W sumie fizę rozszerzoną napisałam na 51% (łooo, jak słabo, Dec!), a matma dopiero zacznie się sprawdzać.
 ;)
Oooo, December w końcu robi ikonki! I nawet jest z nich dumna (to dopiero cud!)
http://decemberdayt.deviantart.com/art/Btooom-534665296?q=gallery%3ADecemberDayt%2F43609188&qo=4
http://decemberdayt.deviantart.com/art/Life-is-killing-time-533852562

Banerek [jeden, bo bieda u mnie z grafikami (niedługo, mam nadzieję)]:
To by było na tyle ode mnie. Tak naprawdę pojawiło się tu coś jedynie dzięki War of Beast, więc jestem dziewczynom wdzięczna za przywrócenie mi jako takiej weny :D
3majcie się ciepło!

9 komentarzy:

  1. Muszę przyznać: Prace świetne, a szablon główny powala! Trzymaj tak dalej! :) xx

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szablon główny z wioski szablonów! W zakładkach masz linka :P

      Usuń
  2. Hej. Mam pytanie. Wiem, że nie masz czasu, ale kiedy mogłabym spodziewać się zamówionego przeze mnie szablonu na bloga?
    Xx.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeju, Rose, nie sądziłam, że wciąż na niego czekasz, nie dawałaś znaku życia ;_; Daj mi dwa dni, ok?

      Usuń
    2. Słuchaj, Rose, zrobimy tak. Zamówiłaś szablon dawno temu, a jak do tej pory nic się na nim nie pojawiło. Nie będę robiła na marne szablonu. Jak się coś na blogu pojawi - wtedy go dostaniesz, w porządku?
      Poproszę e-mail.
      Pozdrawiam!

      Usuń
    3. e-mail: karmelek1999@gmail.com
      Nie dodwałam, ponieważ czekałam na szablon, ale jeśli Ci to nie odpowiada, to szkoda. Chciałam zaczekać, ale jak nie to ok.

      Usuń
  3. Bardzo fajny post. Jeśli ci się spodoba mój blog to zapraszam do obserwacji. Przepiekne szablony i inne grafiki

    Zapraszam : http://graphicnina-grafika.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  4. Hey, hey. Jest możliwość zamówić u Ciebie szablon? Świetne są!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety, pod tą notką nie przyjmuję zamówień :(
      Może pod następną się zdecyduję ;)
      Dzięki i pozdrawiam! ^.^

      Usuń

Obserwatorzy