wtorek, 7 lipca 2015

029. W starym stylu | zapowiedź

Hejka!
Przybyłam dziś z zamówieniem. Właściwie wiele dla Was nie mam, bo przygotowuję małe przedsięwzięcie, mam nadzieję, że się Wam spodoba :) Co jeszcze? Ach, tak, nowy szablon główny, bo ten chociaż jest pięknie minimalistyczny - nie jest przecież mój! A mi się marzy właśnie coś mojego ^.^
Także, nie przedłużając. Ciasteczkoo, ciężko było coś stworzyć z tych niepasujących do siebie zdjęć, właśnie dlatego postawiłam na szablon w trochę starym stylu :) Prosty, bez dużej ilości stocków, jedynie zdjęcia, które mi podałaś. Mam nadzieję, że Ci się spodoba, jak nie to pisz, może uda mi się podmienić to i owo (hehe, choć przyznam szczerze, że nie jest taki zły, a nawet mi się podoba).

podgląd | pobierz
Oprócz tego mam jeszcze jedną informację! Niedługo, bo w poniedziałek 13 lipca mam zamiar zrobić tu małą imprezę wakacyjną! Na pewno znajdą się tam też szablony wolne, a oprócz tego:
~ sygnatury
~ banery
~ tekstury
~ koloryzacje
Więcej nie pamiętam, serdecznie za to żałuję :) Myślę, że każdy znajdzie coś dla siebie :)
A jeśli chcielibyście zobaczyć szablon z jakąś konkretną osobą to dajcie znak w komentarzu! Już nawet pod tą notką może być :) Poniżej wstawiam button imprezy, gdyby ktoś chciał udostępnić.


klik!
Do zobaczenia w poniedziałek! Przyjmuję jedynie propozycje na szablony wolne!
Pozdrawiam! ^.^

5 komentarzy:

  1. Mnie tam się podoba :D Chociaż faktycznie, niezbyt do siebie pasują te obrazki... no dobra, wcale. Tym bardziej odwaliłaś kawał dobrej roboty... czy ja czuję frytki? O.o
    Nie mogę się doczekać imprezki. Wstawię butonik jeśli zdążę ruszyć z IL przed imprezą. Tekstury, tekstury, tekstury~~!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. O.o Kaeru, Ty... Ty... Ty wiedźmo!
      To nie frytki były, to parowańce z jagodami! :P :P

      Chcesz jednego? :D

      Usuń
  2. December! Po raz kolejny dziękuje za szablon! Jest naprawdę śliczny lepszy niż mogłam sobie go wyobrazić :) Chciałabym przeprosić za niezbyt pasujące do siebie obrazki :( Nie jestem dobra w dobieraniu do siebie takich rzeczy niestety :( Życzę weny na kolejne prace! Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Szablon jest prześliczny! Po jego obejrzeniu, raczej nie wyobrażałabym go sobie w kolorkach. Sygnaturka z Mayuzumi'm jest cudowna!

    Buttonik wstawiony na http://rosalainess.blogspot.com/ :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wstawiam button na rockmenowa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy