poniedziałek, 13 lipca 2015

030. mini(WAKACYJNA) impreza GdM!

Witam ponownie!
Dzisiaj zgodnie z zapowiedzią przybywam z mini imprezą wakacyjną :) Może i jest to 'mini', ale obfita w grafikę, ale również szablony i dodatki notka. Spięłam się i przez cały tydzień ją przygotowywałam (no dobrze, niektóre rzeczy miałam przygotowane już wcześniej, przyznaję się) ^.^ W każdym razie mam nadzieję, że się Wam spodoba i nie pożałujecie, że choć na chwilę tu zajrzeliście.
Planowałam trochę więcej, niestety 'nagle' (rodzice poinformowali mnie w ostatniej chwili) wypadł mi remont domu i miałam naprawdę sporo do roboty. Niemniej jednak jestem zadowolona, a nawet udało mi się zrobić dwie współprace. Jestem Wam dziewczyny niezmiernie wdzięczna, że pomimo mojego braku czasu i robienia wszystkiego na ostatnią chwilę nie zrezygnowałyście ♥
Chciałam też zrobić jedną z Kaeru, ale brak czasu i remont skutecznie mi to uniemożliwił :/ Plan nowego głównego również spalił na panewce. Zrobię go jak tylko znajdę choć trochę wolnego czasu, ale akurat na własną 'mini' imprezę nie miałam czasu go zrobić :( Psssykro ;(
Jak wiecie bloga nie założyłam sama. Dziś Happiness także dokłada się do notki! Niewiele (:P), ale naprawdę jestem jej wdzięczna za wsparcie, jakie zawsze od niej miałam.
Zapraszam do oglądania i komentowania! Każde Wasze słowo to dla mnie wielki zastrzyk energii i weny do grafikowania!

Przy mojej rozdzielczości ekranu (1920x1080) to nie dziwne, że polubiłam robić właśnie te ikonki 150x150 ^.^

-Ikonki-


Autorstwa Happiness:

Trochę podarły Ci się te ikonki, jak je do mnie niosłaś :P
(godz. 01:30 = absolutny brak poczucia humoru)

-Banery-


-Sygnatury-

(2 powyższe) ↑ by Happiness! ♥
Nie mogłam się powstrzymać! :D :D

-Nagłówki-
  
współpraca z Sasame Ka ♥
współpraca z Naaailee! ♥

-Szablony wolne-
 
podgląd | pobierz
podgląd | pobierz | gif
Takao, you sexy bastard! ♥
-Koloryzacje-

pobierz
pobierz
pobierz
pobierz
Wszystkie koloryzacje świetnie sprawdziły się w pracach z dzisiejszej notki ;)
(tekstury zresztą też! ^.^)

Happiness też przygotowała kilka koloryzacji! ↓
pobierz
pobierz
Dostrzegam totalną fazę na ten serial, Happiness :D

Zapomniałam, jak się nazywa xD Ktoś jeszcze lubi?

-Tekstury-

pobierz
pobierz
- Pliki .psd-
pobierz
pobierz
pobierz
pobierz
Na koniec mam jeszcze tapetę z 5SOS :)
wymiary: 1920x1080 lub 1366x768 | kliknij, aby pobrać


Przyznam szczerze, że z części graficznej jestem zadowolona :) Tylko kody css i html coś słabo ostatnio. Nie mam weny na nic, a szablony z dzisiejszej notki męczyłam baaardzo długo :( W każdym razie udało się! Jakoś! I myślę, że będzie już tylko lepiej ^.^
Mam w zanadrzu jeszcze kilka niedokończonych szablonów. Te dodam w nast notce :)
Ażeby nie było, że jestem złym gospodarzem, przyjmę dzisiaj jakieś zamówienie. Albo dwa :)

PS. Właśnie znalazłam moją starą jak świat pracę anime! KLIK :) O matko xD
PS2. Mam nadzieję, że wszystko dobrze zalinkowałam...
PS3. Hasło do paczek jest gdzieś w regulaminie. Zapraszam do zapoznania się z nim tuż przed pobraniem czegokolwiek :D
Pozdrawiam! ^.^

25 komentarzy:

  1. Wszystko jest takie śliczne! oczywiście pobieram pliki psd!
    Mój blog: naaailee.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mój boże wspaniałe stulecie .

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. TAK! TAK! TAK! Nie mogłam się powstrzymać, bo znalazłam takie urocze zdjęcia... i jeszcze więcej wspaniałych gifów! Uwielbiam, uwielbiam, uwielbiam! :D :D :D

      Usuń
    2. ja obejrzała 4 sezony w originale i to cud .Czasem mnie drażni lektor .

      Usuń
    3. Ale z napisami? xD Tak, lektor drażni najbardziej, jak jest podwójny, np. w scenach z Izabelą Fortuną. Zawsze chce mi się śmiać, gdy czyta wiersze Sulejmana a "hej moja różo" powoduje rozbawienie, bo czyta to ten sam lektor z mody na sukces i titanica xD Ja aż tyle nie obejrzałam :D jestem na takim etapie jak na tvp1. Cieszę się, że praktycznie wszędzie spotykam fanów serialu :D Ale chyba mało szabloniarek zabrało się taką tematykę. Szkoda :(

      Usuń
    4. Ty się za nią zabierz :P

      Usuń
  3. Piszę ten komentarz po raz drugi, bo coś mi się skasował... brrr...
    Specjalnie zalogowałam się na konto po raz pierwszy od trzech miesięcy tylko po to, żeby skomentować tę notkę, więc doceń to :D
    Pokrótce o wszystkim... ikonki ładne, duże najlepsze pod względem kolorów i wgl jakoś ostatnio wolę większy format... Sygnatury najbardziej podobają mi się te "mangowe" (jeśli takiego sformułowania użyć mogę...), zresztą wszystkie w twoim własnym stylu! Nagłówki również urzekają :D Drugi szablon ma bardzo ładne kody *.* Natomiast trzeci inspirujący nagłówek ;) Tekstury zaraz pobiorę :D
    No to wszystko ładnie, cudnie :D
    Teraz wyrzuty: Czzzzzego nie wstawiłaś mojej sygnaturki :( i to do tego z Mihrimah... trudno... http://funkyimg.com/i/Z5as.png no i szkoda, że nie pomyślałam o wstawieniu jakiś plików psd :( No to następnym razem się uda :D
    Dzięki za zaproszenie do imprezy :D miło mi się robiło te wszystkie graficzne cuda i znowu przypomniałam sobie co to blogger :D Życzę Ci miłych wakacji, graficznie tak dobrze rozpoczętych! (bo dopiero pierwsza połowa lipca c'nie?)
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Coo? nie widziałam jej ;_; zaraz wstawię! :)

      Usuń
    2. Dobra, dobra :D dziex za ekspresową poprawkę :D

      Usuń
  4. Kto jeszcze lubi? Moja babcia! :D
    Chyba, znaczy, tak mi się wydaje, że to to.

    Następnym razem z całą pewnością będę cię męczyć o współpracę, więc nic straconego. Wszystkie prace bardzo mi się podobają, a jak zobaczyłam tą z Shaumą to padłam ;___; Muszę zmienić szampon, zdecydowanie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Haha, jakoś tak jak tylko zobaczyłam tego gifa to po prostu wiedziałam, co muszę zrobić :)
      Możesz mnie męczyć, jasne! Jestem chętna :)

      Usuń
  5. Cześć!
    Notka bardzo mi się podoba! <3 Tyle tu piękności, że uch. Sygnaturki Twoje, jak i Happiness, są chyba najlepsze. ^^
    Mam pytanko!
    Czy byłabyś skłonna wykonać zamówienie z Titanicem? :) Kiedyś próbowałam u Ciebie takowy szablon zamówić (jeszcze na WG), ale z powodu nieporozumienia nie przyjęłaś, chociaż na początku poważnie się zastanawiałaś.
    Czekam na odpowiedź! <3
    Pozdrawiam,
    Melodia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najpierw zapoznaj się z regulaminem, a złożyć zamówienie nie zaszkodzi :)
      ~December

      Usuń
    2. Oczywiście, że się zapoznam. Chciałam zapytać tylko o to, czy jest w ogóle sens składać. :)

      Usuń
  6. Sygnaturka z tego postu ozdobiła Artykuł "50 twarzy zamówień" na katalogu graficznym. ;)
    Dziękuję! :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Przepraszam za kłopot, ale jednak rezygnuję.
      Życzę mnóstwa weny przy tworzeniu oraz miłych wakacji! <3
      Pozdrawiam!

      Usuń
  8. Animowana sygnatura przebija wszystko! Haha! xd

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Bo robiona po imprezie, kiedy jeszcze nie wróciłam do swojego normalnego stanu :D

      Usuń
  9. Hej :)
    Drugi rząd ikon 100x100 jest idealny :) 1 i 2 sygnatura są bardzo ładne. Nagłówek do szablonu z sosami jest świetny, tak samo tapeta z nimi!
    Impreza wyszła Ci bardzo fajnie :)
    Mam nadzieję, że remont nie wymęczył Cię za bardzo!
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety zmieniłam lekko regulamin i zamówienie się nie kwalifikuje :(
      Przynajmniej dwie notki to moje zabezpieczenie przed porzucaniem swoich blogów po zaledwie kilku notkach :(
      Pozdrawiam!

      Usuń
  11. Przyznam, że jestem śmierdzącym leniem i notkę już dawno przejrzałam i się nią zachwycałam, ale jakoś byłam zbyt leniwa żeby skomentować, a teraz trochę goni mnie czas, bo jutro wyjeżdżam, a potem będę umierać z braku internetu, więc w końcu się zmobilizowałam.

    Fajne, że do postu dołączyła się Happiness i można było zobaczyć kilka jej naprawdę ładnych prac. Co do reszty: uwielbiam sygnatury! Szczególnie te z anime *w*, czy ja dobrze widzę Ao no Haru Ride? <3 czytałam tę mangę w intenetach! <3 I jeszcze ta z gifem (szaumą). :3
    Ikony to nie moja bajka, ale Tobie wyszły nieźle. :D

    Nagłówki... Sorry, ale ten różowo-zielony przebija wszystko! NAJLEPSZY <3
    Szablon z Sosami jest spoko :D Muszę sobie w końcu kupić ich płytę xDDD
    Szablon z gifem też jest fajny, te kolorki. <3
    A ostatni... Nie wiem co o nim myśleć, ale podoba mi się nagłówek i to bardzo.

    Może tak kolejna imprezka za rok. :D
    I miło się współpracowało. :3

    Pozdrawiam. :D

    OdpowiedzUsuń

Obserwatorzy