środa, 19 sierpnia 2015

032. Scream it aloud

Hej!
Jak widzicie, w końcu zrobiłam nowy główny na GdM! Trochę nerwów mnie to kosztowało, ale wyszło tak jak chciałam i jestem z niego niezmiernie zadowolona :) Nie powinien się rozjeżdżać, ale jakby tak się działo, natychmiast dajcie mi znać! :)
Co prawda zawsze byłam zdania, że nie umieszczę tutaj głównego anime, ale Shigatsu wa kimi no uso tak poruszyło moje małe serducho (+opening) i naszła mnie taka wena, że w ciągu kilku dni powstał ten szablon! ♥
Oddaję dziś także dwa zamówienia z trzech. Ostatnie postaram się wykonać jak najszybciej, także proszę o cierpliwość ^.^

- Ikony -
 


- Bannery -

- Sygnatury -

-Szablony-
Insane | pobierz | podgląd
cichy pit | pobierz | podgląd
Wiem, że chciałaś biało-niebieską kolorystykę, ale wyszła mi z dodatkiem różu. Mam nadzieję, że to nie problem, bo  według mnie szablon prezentuje się ślicznie :) Ale, jak wiadomo, klient nasz pan :D
Dlatego jakby coś nie pasowało, piszcie ^.^

 -Tapeta-
Code geass! | 1920x1080
Ja, Lelouch vi Britannia rozkazuję Wam napisać komentarz, jeśli ujrzeliście me boskie oblicze!
~ hehe :D :D :D

Na samiutki koniec zostawiłam coś nietypowego. Kiedyś wspominałam, że pracuję nad pewnym małym projektem. Tak naprawdę ogarnęła mnie mania na launchery na komórki + Kuroko no Basuke, a ponieważ nie potrafiłam znaleźć żadnych ikon postanowiłam sama je zrobić! Jeśli jesteście zainteresowani, daję Wam linka, a jeśli chcecie do paczki hasło, dajcie znać w komentarzu (nie zapomnijcie o swoim adresie e-mail). Byłoby mi też niezmiernie miło, gdybyście polecili je jakimś znajomym, co też choć odrobinkę są fanami serii KnB ^.^

pobierz
Tak jak już wspominałam wyżej, postaram się niedługo oddać zaległe zamówienie. Także 3majcie się i do następnej notki! ^.^

17 komentarzy:

  1. Yaay, ale cudny! Dziękuję Ci ślicznie <3 Nie podobają mi się tylko te usta i te oczy w tle, można się ich jakoś pozbyć :D? Jeśli nie to nie ma problemu. Super to wygląda, dziękuję jeszcze raz!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, nie ma problemu!
      Łap nowy plik do wgrania klik ^.^ I odpisz, czy tak Ci pasuje! :)

      Usuń
  2. Bannery i sygnatury nieziemskie :D Bardzo podoba mi się pierwszy szablon. Jest taki świeży :D Nie mogę się doczekać mojego zamówienia :D Podsycasz moją ciekawość robiąc takie cuda :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Jakie śliczne sygnatury! :*

    OdpowiedzUsuń
  4. Jajku, jest przepiekny 😍😍😍
    ,cudo! Cudo! Cudo! 💞💞💞

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się, że się podoba :) Jestem z niego bardzo dumna! :)

      Usuń
  5. Główny pożera wszystko!
    <3 <3 <3 <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Wszystko piękne, ale popracuj nad CSS, bo trochę brzydko to wygląda w niektórych szablonach.

    OdpowiedzUsuń
  7. Kiedy mniej więcej będzie mój szablon? ;) xo

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę o cierpliwość. Ja też mam swoje życie i chciałabym spędzić ostatnie dni wakacji na dworze, a nie przed komputerem :) Jestem w trakcie robienia go. Nagłówek już stworzony, spokojna głowa! ^.^

      Usuń
    2. Nie pospieszam Cię :D Chciałam się tylko zorientować ;)

      Usuń
  8. Odpowiedzi
    1. Na pewno już lepiej :) jestem w trakcie tworzenia Twojego szablonu. Zostało mi już niewiele, więc może nawet jutro go dodam :)
      Pozdrawiam!

      Usuń
    2. Cóż, bardzo się cieszę ;) :*

      Usuń
    3. Jakbyś mogła podać swój e-mail, to prześlę je wcześniej :D

      Usuń

Obserwatorzy