niedziela, 4 października 2015

034. Popołudnia bezkarnie cytrynowe

Witam Was znów po tygodniowej przerwie (+jeden dzień)!
To dla mnie dziwne i zaskakujące, że tak szybko przychodzę z, myślę, sporą ilością prac. A na pewno jak na mnie sporą :) To zasługa forów graficznych, naprawdę potrafią przywrócić człowiekowi wenę, a przy okazji można się tam wiele nauczyć. Świetna sprawa! Chciałabym (chyba po raz setny) przywrócić ten blog do życia, a co za tym idzie zmienić szablon główny na jakiś mniej mangowy, a bardziej jesienny, ale raczej prosty i w ciemniejszej kolorystyce.
Dziś trochę sobie posiedziałam nad w photoshopie, mój brat się rozchorował, więc jutro gdy zostanę w domku, pouczę się na środową próbną-maturkę z fizyki :)
Jeeju, jak ja nienawidzę chemicznej fizyki czy jak to tam się zwie. Te wszystkie przemiany i chemiczne pierdoły po prostu mnie przerażają! Za głupia na to jestem, no ale może do matury ogarnę :D
<żyję tylko tą myślą>
Ok, nie zawracam Wam głowy moim życiem prywatnym, zapraszam do oglądania! ^.^
PS. Przyjmuję zamówienia.

- Bannery -


 
 

- Sygnatury -

I jeden nagłówek :)

Do następnej! ^.^

11 komentarzy:

  1. Wszystko jest świetne! Szczególnie mi się podoba ostatnia ikonka z pierwszego zestawu i sygnaturka z początku <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Sygnaturka z Harrym i ta z Więźnia Labiryntu bardzo mi się podobają :) Do tego ten miodzio nagłówek z Dylanem *-* :D
    Pozdrawiam i życzę jeszcze więcej weny! :)
    scargraf.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tylko właśnie obawiam się, że ten nagłówek z Dylanem na niektórych ekranach jest za jasny, na niektórych za ciemny. Jakieś dziwy on wyprawia, nie mogę zapanować nad jasnością...
      Dziękuję! ♥

      Usuń
  3. Wpadłam! Trochę z lekkim opóźnieniem, ale wpadłam!
    Świetne ikonki, to po pierwsze. Zawsze wszystkie podziwiam, bo mi te małe dziadostwa nie chcą wyjść XD Pierwsza, druga i ostatnia sygnaturka podoba mi się najbardziej, są cudne. Ogólnie zauroczona Dylanem nie jestem, ale owszem, nagłówek jest śliczny!
    GalleryGold

    OdpowiedzUsuń
  4. Czekam z niecierpliwością na następną notkę!
    Pozdrawiam i zapraszam na nowy spis graficzny! :)
    grafika-na-widelcu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. Informuję, że pobrałam szablonhttp://funkyimg.com/i/HKk3.png na bloga http://every-single-day-and-single-night.blogspot.com/

    P.S. Świetne prace :)
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety link wygasł..także szablonu nie pobrałam

      Usuń
  7. Mogę zamówić szablon na moją podstronę?
    Adres bloga http://strona-pomyluna.blogspot.com/
    ► Linki do zdjęć, które mają zostać użyte w szablonie: Chcę tylko jedną postać:http://img2.thejournal.ie/inline/2551824/original/?width=630&version=2551824
    ► Cytat na szablonie (nieobowiązkowo) Podstrona PomyLuna
    ► Kolorystyka i układ: otwarty dwukolumnowy. Kolorystyka ciemna - brąz
    ► Hasło (podane w regulaminie). Grafika w H/D
    Pozdrawiam i dziękuję!
    PomyLuna ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, ale szablon będziesz mogła odebrać na innej stronie graficznej, w porządku?
      Napisz do mnie, czy się zgadzasz, mój e-mail: decemberdayt@gmail.com
      Chętnie wykonam Twoje zamówienie :)

      Usuń

Obserwatorzy